♊ I will go there .
♊ကျွန်တော်အဲ့ကိုသွားမယ်။
♊I will come.
♊ကျွန်တော်လာမယ်ဗျာ။
♊I will try best.
♊ကျွန်တော်အကောင်းဆုံးကြိုးစားမယ်။
♊I will nod myhead .
♊ကျွန်တော်ခေါင်းညိတ်လိုက်မယ်။
♊I will miss you.
♊ကိုယ်မင်းကိုလွမ်းနေတယ်။
♊I will love you heartly.
♊ရင်နင့်အမျှချစ်နေမယ်။
♊I will ill tread them.
♊ကျွန်တော်သူကိုနိပ်စက်မယ်။
♊I will glance at her.
♊ကျွန်တော်သူမကိုတစ်ချက်ကြည့်လိုက်မယ်။
♊I will guide them.
♊ကျွန်တော်သူကိုလမ်းညွန်ပေးလိုက်မယ်။
♊I will long you.
♊ကိုမင်းကိုလွမ်းနေမယ်နော်။
♊I will investigate it.
♊အဲ့ဒါကို စုံစမ်းပေးပါမယ်။
♊I will go abroad tomorrow.
♊မနက်ပြန်နိုငံခြားသွားမယ်။
♊I will live in yangon.
♊ကျွန်တော်ရန်ကုန်မှာနေမယ်။
♊I will think it.
♊ကျွန်တော်အဲ့ဒါကိူစဉ်းစားကးအုန်းမယ်။
♊I will ask for them.
♊ကျွန်တော်သူတို့ကိုမေးကြည့်လိုက်အုန်းမယ်။
♊I will hint her.
♊ကျွန်တော်သူမကိုအရိပ်အမြွတ်ပြောလိုက်မယ်။
♊I will get married her.
♊ကျွန်တော် သူမကိုလက်ထပ်မယ်။
♊I will punish him.
♊ကျွန်တော်သူကိုအပြစ်ပေးလိုက်ပါ့မယ်။
♊I will eat apples.
♊ကျွန်တော်ပန်းသီးစားမယ်လေ။
♊I will dance happily.
♊ကျွန်တော်ပျော်ပျော်ကြီးကပစ်မယ်။
♊I will encourage them.
♊ကျွန်တော်သူတို့ကိုအားပေးဟကားပြောမယ်။
♊I will visit.
♊ကျွန်တော်သွားလည်မယ်ဗျာ။
♊I will pretend.
♊ကျွန်တော်ဟန်ဆောင်ထားလိုက်မယ်။
♊I will choose it.
♊ကျွန်တော်အဲ့တာကိုဘဲရွေးမယ်။
♊I will cancel it.
♊အဲ့ဒါကိုပယ်ဖျတ်လိုက်မယ်။
♊I will forget her.
♊သူမကိုမေ့လိုက်တော့မယ်။
♊I will take care of my self.
♊ကျွန်တော်ကိုယ့်ကျွန်တောဂရုစိုက်ပါမယ်.
♊ I will go there .
♊ကျွန်တော်အဲ့ကိုသွားမယ်။
♊I will come.
♊ကျွန်တော်လာမယ်ဗျာ။
♊I will try best.
♊ကျွန်တော်အကောင်းဆုံးကြိုးစားမယ်။
♊I will nod myhead .
♊ကျွန်တော်ခေါင်းညိတ်လိုက်မယ်။
♊I will miss you.
♊ကိုယ်မင်းကိုလွမ်းနေတယ်။
♊I will love you heartly.
♊ရင်နင့်အမျှချစ်နေမယ်။
♊I will ill tread them.
♊ကျွန်တော်သူကိုနိပ်စက်မယ်။
♊I will glance at her.
♊ကျွန်တော်သူမကိုတစ်ချက်ကြည့်လိုက်မယ်။
♊I will guide them.
♊ကျွန်တော်သူကိုလမ်းညွန်ပေးလိုက်မယ်။
♊I will long you.
♊ကိုမင်းကိုလွမ်းနေမယ်နော်။
♊I will investigate it.
♊အဲ့ဒါကို စုံစမ်းပေးပါမယ်။
♊I will go abroad tomorrow.
♊မနက်ပြန်နိုငံခြားသွားမယ်။
♊I will live in yangon.
♊ကျွန်တော်ရန်ကုန်မှာနေမယ်။
♊I will think it.
♊ကျွန်တော်အဲ့ဒါကိူစဉ်းစားကးအုန်းမယ်။
♊I will ask for them.
♊ကျွန်တော်သူတို့ကိုမေးကြည့်လိုက်အုန်းမယ်။
♊I will hint her.
♊ကျွန်တော်သူမကိုအရိပ်အမြွတ်ပြောလိုက်မယ်။
♊I will get married her.
♊ကျွန်တော် သူမကိုလက်ထပ်မယ်။
♊I will punish him.
♊ကျွန်တော်သူကိုအပြစ်ပေးလိုက်ပါ့မယ်။
♊I will eat apples.
♊ကျွန်တော်ပန်းသီးစားမယ်လေ။
♊I will dance happily.
♊ကျွန်တော်ပျော်ပျော်ကြီးကပစ်မယ်။
♊I will encourage them.
♊ကျွန်တော်သူတို့ကိုအားပေးဟကားပြောမယ်။
♊I will visit.
♊ကျွန်တော်သွားလည်မယ်ဗျာ။
♊I will pretend.
♊ကျွန်တော်ဟန်ဆောင်ထားလိုက်မယ်။
♊I will choose it.
♊ကျွန်တော်အဲ့တာကိုဘဲရွေးမယ်။
♊I will cancel it.
♊အဲ့ဒါကိုပယ်ဖျတ်လိုက်မယ်။
♊I will forget her.
♊သူမကိုမေ့လိုက်တော့မယ်။
♊I will take care of my self.
♊ကျွန်တော်ကိုယ့်ကျွန်တောဂရုစိုက်ပါမယ်.
♊I will blame her.
♊သူမကိုဆူလိုက်ပမယ်။
♊I will obey my teacher.
♊ဆရာစကားနားထောင်ပမယ်။
♊I will take meditatiom.
♊ကျွန်တော်တရားထိုင်မယ်ဗျာ။
♊I will cook rice and curry.
♊ကျန်တော်ထမင်းဟင်းချက်မယ်လေ။
♊We will speak english.
♊ကျွန်တော်တို့အင်္ဂလိးပ်စကားပြေယကြမယ်။
♊We will work them.
♊ကျွန်တော်တို့အဧ့ဒီမှာအလုပ်လုပိုကမယ်လေ။
♊We will introduce.
♊ကျွန်တော့မိတ်ဆက်စကားပြောမယ်။
♊We will take the books.
♊ကျွန်တော်စာအုပ်တွေယူသွားမယ်ဗျ။
♊We will wait for you.
♊ကျွန်တော်ခဗျားကိုစောင့်နေမယ်။
♊We will sleep now.
♊ကျွန်တော်တို့အခုအိပ်ကြမယ်ဗျာ။
♊We will take a rest.
♊ကျွန်တော်တို့အနားယူကြမယ်ဗျာ။
♊We will take a bath .
♊ကျွန်တော်တို့ရေချိူးလိုက်အုန်းမယ်။
♊We will explain.
♊ကျွန်တော်တိုရှင်းပြပါမယ်။
♊We will depend on ypu.
♊ကျွန်တော်တို့ခဗျားကိုအားကိုးပါရစေနော်။
♊We will persuade them.
♊ကျွန်တော်သူကိုပါလာအောင်လုပ်မယ်။
♊We will prepare.
♊ကျွန်တော်တို့အသင့်ပြင်ထားပါမယ်။
♊We will help her.
♊ကျွန်တော့သူမကိုကူညီပေးခဲ့တယ်။
♊We wil confess.
♊ကျွန်တော်ဝင်ခံမယ်ဗျာ။
♊We will arrange it.
♊ကျွန်တော်တို့စီစဉ်လိုက်ပမယ်။
♊We will comfirm it.
♊ကျွန်တောအသင်ပြင်ထားပါမယ်။
♊We will watch T.V.
♊ကျွန်တော်တိူ့TVကြည့်ကြမယ်။
♊They will cry.
♊သူတို့ငိုလိမ့်မယ်။
♊They will doubt your.
♊သူတို့ခဗျားကိုသံသယဖြစ်လိမ့်မယ်။
♊They will believe.
♊သူတို့ယုံကြည့်ကြပါလိမ့်မယ်။
♊They will come here.
♊သူတို့ဒီကိုလာလိမ့်မယ်။
♊They will stay in your house.
♊သူတို့မင်းတို့အိမ်မှခနနေလိမ့်မယ်။
♊They will talk about it.
♊သူတို့အဲ့ဒီအကြောင်းကိုပြောပြလိမ့်မယ်။
♊They will hear you.
♊သူတို့ခဗျားစကားကိုကြားပါလိမ့်မယ်။
♊They will make a joke.
♊သူတို့နောက်ပြောင်ကြလိမ့်မယ်။
♊They will decide.
♊သူတို့ဆုံးဖြတ်ကြလိမ့်မယ်။
♊They will teach English.
♊သူတို့အင်္ဂလိပ်စာသင်ပြလိမ့်မယ်။
♊They will plant flower.
♊သူတို့ပန်းတွေစိုက်ကြလိမ့်မယ်။
♊They will bother her.
♊သူတို့သူမကိုနောက်ယှက်ကြလိမ့်မယ်။.
♊She will love you.
♊သူမခဗျားကိုချစ်ပါလိမ့်မယ်။
♊Shewill hate.
♊သူမခဗျားကိုမုန်းသွားလိမ့်မယ်။
♊She will remember you.
♊သူမခင်ဗျားကိုမှတ်မိလိမ့်မယ်။
♊She will keep promise.
♊သူမကတိတည်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will promise.
♊သူမကတိပေးလိမ်မယ်။
♊She will return next month.
♊သူမနောက်လပြန်လာလိမ့်မယ်။
♊She will receive it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုလက်ခံလာလိမ်မယ်။
♊She will achieve.
♊သူမအောင်မြင်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will afford.
♊သူမတတ်နိုင်ပါလိမ်မယ်။
♊She will believe you.
♊သူမမခဗျားကိုယုံကည့်လာလိမ်မယ်။
♊She will beat you.
♊သူမခဗျားကိုရိုကိလိမ့်မယ်။
♊She will have a chance.
♊သူမအခွင့်အရေးရှိပါလိမ်မယ်။
♊She will rely on you.
♊သူမခဗျားကိုအားခိုးလိမ့်မယ်။
♊She will care him.
♊သူမသူကိုစောက်ရှောက်ပလိမ့်မယ်။
♊She will retate with him.
♊သူမသူနငိ့ဆွေမျိူးစပ်လိမ့်မယ်။
♊She will squeeze your neck.
♊သူမမင်းကိုလည်ပင်းညစ်လိမ့်မယ်။
♊She will like it.
♊သူမအဧဒြါကိုကြိုက်နစ်သက်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will bother you.
♊သူမခဗျားကိုနောက်ယှက်လိမ့်မယ်။
♊She will go shopping.
♊သူမစျေးဝယ်ထွက်လိမ့်မယ်။
♊She will ring you up.
♊သူမမင်းဆီကိုဖုနိးဆက်လိမ့်မယ်။
♊She will discuss with you.
♊သူမမင်းနဲ့ဆွေးနွေးလိမ့်မယ်။
♊She will worry.
♊သူမစိုးရိမ်နေလိမ့်မယ်။
♊She will arque.
♊သူမငြင့်ခုံလိမ့်မယ်။
♊She will content.
♊သူမကျေနပ်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will discourage.
♊သူမစိတ်ပျက်အားလျော့သွားလိမ့်မယ်။
♊She will hear me.
♊ငါပြောတာကိုသူမကြားလိမ့်မယ်
♊She will take interest in.
♊သူမစိတ်ဝင်စားပလိမ့်မယ်။
♊She will disturb you.
♊သူမမင်းကိုနောက်ယှက်လိမ့်မယ်
♊She will request you.
♊သူမခဗျားကိုတောင်းပန်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will deceive you.
♊သူမခဗျားကိုလည့်စားလိမ်မယ်။
♊She comes here off and on.
♊သူမဒီကိုမကြာခနလာပါတယ်။
♊She cries loudly.
♊သူမအကျယ်ကြီးအော်ငိုတယ်။
♊She goes there alone.
♊အဲ့ဒီကိုသူမတစ်ယောက်တည်းသွားတယ်။
♊She sleeps soundly.
♊သူမနစ်နစ်ခြိုက်ခြိုက်အိပ်သွားတယ်။
♊She lives in Yangon.
♊သူမရန်ကုန်မှာနေတယ်။
♊She studies English.
♊သူမအင်္ဂလိပ်စကားပြောတယ်လေ။
♊She manages it.
♊အဲ့တာကိုသူမစီမံအုပ်ချူပ်တာလေ။
♊She upset it.
♊သူမအဲ့တာကိုမှောက်ထားတယ်။
♊She tends on him.
♊သူမသူအပေါ်စိတ်တိမ်းညွတ်သွားတယ်။
♊She trembles to stand.
♊သူမမတ်တပ်ရပ်ဖို့တုန်နေတယ်။
♊She gets into trouble.
♊သူမဒုက္ခရောက်သွားတယ်။
♊She fall in love with we.
♊သူမကျွန်တော်ကိုခိုက်သွားတယ်။
♊She stirs in it.
♊သူမအဲ့ဒီထဲကိုဝင်မွေလိုက်တယ်။
♊She strolls on the beach.
♊ကမ်းစပ်မှာအေးအေးဆေးဆေးလမ်းလျှောက်နေတယ်
♊She seeks the truth.
♊သူမအမှန်တရားကိုရှာဖွေနေတယ်။
♊She proves it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုဆက်လုပ်သွားတယ်။
♊She proceeds it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုဆက်လုပ်သွားတယ်
♊She smiles me sweetly.
♊သူမကျွန်တော်ကိုပြူံးပြသွားတယ်။
♊She apologizes me.
♊သူမငျွန်တော်ကိူတောင်းပန်ရှာတယ်။
♊She blames him.
♊သူမကကျွန်တော်ကိုအပြဟ်တင်တယ်လေ။
♊She winks me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုမျက်စိမှိတ်ပြသွားတယ်။
♊She stares me.
♊သူမကျွန်တောကိုစိုက်ကြည့်နေတယ်။
♊She surprises me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုအံ့သြနေတယ်။
♊She excites me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုစိတ်လုပ်ရှားအောင်လုပ်လိုက်တယ်။
♊She shocks me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုထိန့်လန်အောင်လုပ်တယ်။
♊She disappoints me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုစိတ်ပျက်အာင်လုပ်တာဗျာ။
♊She satisfies me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုစိတ်ကျေနပ်စေတယ်လေ။
♊She doesn't cry.
♊သူမမငိုပဘူး။
♊She doesn't comb her hair.
♊သူမခေါင်းမဖြီးသေးဘူး။
♊She doesn't close the door.
♊သူမတံခါးမပိတ်ဘူးလေ။
♊She does't catch it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမဖမ်းလိုက်ဘူး။
♊She doesn't count it.
♊သူမအဲ့တာကိုမရေတွက်ထားဘူးလေ။
♊She doesn't brush it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမတိုန်ချွတ်တတ်ဘူး။
♊She doesn't call me up.
♊သူမငါဆီကိုဖုန်းမခေါဘူး။
♊She doesn't dance on the state.
♊သူမဇတ်ခုံပေါ်မှာမကဘူး။
♊She doesn't find it.
♊သူမအဲ့တာကိုရှမတွေ့ဘူး။
♊She doesn't forget you.
♊သူမကမင်းကိုမမေ့ဘူးကွာ။
♊She doesn't hear him.
♊သူမပြောတာကို သူမ မကြားရဘူး။
♊She doesn't help them.
♊သူမက သူတိ့ကိုမကူညီဘူးလေ။
♊She doesn't join us.
♊သူမကငါတို့းနင်မပူပေါင်းဘူးလေ။
♊She doesn't plaint.
♊သူမ သစ်ပင်စိုက်မထားဘူး။
♊She doesn't sell it.
♊အဲ့ဒါကိုသူမရောင်းပါဘူး။
♊She doesn't skip.
♊သူမကြိုးမခုန်ဘူးဗျာ။
♊She doesn't thank you.
♊သူမ မင်းကိုကျေးဇူးမတင်ဘူးတဲ့။
♊She doesn't use make- up.
♊သူမ မိတ်ကပ်မသုံးဘူးတဲ့။
♊She doesn't want it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမလိုချင်ဘူးတဲ့။
♊She doesn't attend the class.
♊သူမအတန်းမတတ်ဘူး။
♊She doesn't enjoy here.
♊သူအဒီမှာမပျော်ဘူးတဲ့။
♊She doesn't hope it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမမျှော်လင့်ထားဘူး။
♊She doesn't come here.
♊သူမဒီကိုမလာဘူး။
♊She doesn't like it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမကြိုက်ဘူးလေ။
♊She doesn't tell you.
♊သူမမင်းကိုမပြောဘူးဆို။
***********************乔墨***********************
♊She doesn't trust him.
♊သူမက သူကိုမယုံဘူးတဲ့။
♊She doesn't forgive you.
♊သူမက မင်းကိုခွင့်မလွတ်ဘူးတဲ့။
♊She doesn't do it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမလုပ်ဘူးတဲ့။
♊He disturb them.
♊သူက သူမကိုနောက်ယှက်တာ.။
♊He suspects me.
♊သူကျွန်တော်ကိုသံသယဖြစ်နေတယ်။
♊He knock at the door.
♊သူ တံခါးကိုခေါက်တာပါ။.
♊He plants
♊သူသစ်ပင်စိုတာလေ။ာ.
♊He discuss with her.
♊သူမင်းကိုစောင့်မေတယ်ကွာ။
♊He wait for you.
♊သူမင်းကိုစောင့်နေတယ်ကွာ။.
♊He hears me.
♊သူငါပြောတာကိုကြားပါပါ။.
♊He look down upon her.
♊သူ သူမအပေါ်အထင်သေးတယ်။
♊He remembers her.
♊သူ သူမကိုသတိရနေတာ။
♊He doesn't work.
♊သူအလုပ်မလုပ်ဘူးလေ။
♊He doesn't love you.
♊သူကိုမချစ်ပဘူး။
♊He doesn't ask her.
♊သူကသူမကိုမမေးဘူးလေ။
♊He doesn't believe you.
♊သူမ မင်းကို ယုဲံကြည့်မှာမဟုတ်ဘူး။
♊He doesn't help them.
♊သူက သူတို့ကိုမဟးကူညီနိုင်ဘူး။
♊He doesn't go there.
♊သူအဲ့ဒီကိုမသွားဘူးလေ။
♊He doesn't respect them.
♊သူက သူတို့ကိုမလေးစားဘူး။
♊He doesn't thak her.
♊သကသူမကိုကျေးဇူးမတင်ဘူး။
♊He doesn't associate with us.
♊သူက ငါတို့ကိုအပေါင်းအသင်းမလုပ်ဘူး။
♊He doesn't have any knowledge.
♊သူဗဟူသုတမရှိဘူး။
♊He doesn't have money.
♊သူမှာငွေမရှိဘူး။
♊He doesn't like reading.
♊သူမေးရတာကိုမနစ်ငးသက်ဘူး။
♊He doesn't like working.
♊သူလမ်းလျှောက်ရတာကိုမနစ်သက်ဘူး။
♊He doesn't like smoking.
♊သူဆေးလိပ်မသောက်ဘူး။
♊He doesn't look at me .
♊ဒီကောင်ငါကိုတောင်မကြည့်ဘူးကွာ။
♊He doesn't look down upon you.
♊သူမင်းကိုအထင်မသေးပါဘူး။
♊He doesn't give it.
♊ သူအဲ့ဒါကိုမပေးဘူးလေ။
♊He doesn't beat them.
♊သူတို့ကိုသူမရိုက်ပါဘူး။
♊He doesn't allow me.
♊သူကျွန်တော်ကိုခွင့်မပြုဘူးလေ။
♊He doesn't attend to her.
♊သူမကိုသူဂရုမစိုက်ဘူး။
♊He doesn't agree with me..
♊သူကျွန်တော်နင့်သဘောမတူဘူး။
♊He doesn't bother them.
♊သူတို့ကို သူမနောက်ယှက်ပဘူး။
♊He doesn't bow them.
♊သူတို့ကိုသူဦးမညွတ်ဘူး။
♊He doesn't get a chance.
♊သူမှအခွင့်အရေးမရှိပါဘူး။
♊He doesn't deal with you.
♊သူကမင်းနဲ့အပေါင်းအသင်းမလူပ်ဘူးနော်။
♊He doesn't comparehand it.
♊သူအဲ့ဒါကိုနားမလည်ဘူးတဲ့လေ။
♊He doesn't enjoy here.
♊သူဒီမှာမပျော်ဘူးတဲ့လေ။
♊He doesn't fear you.
♊သူကမင်းကိုမကြောက်ဘူးနော်။
♊He doesn't hurry it
♊သူအဲဒါကိုအလျှင်အမြန်မလုပဘူး။
***********************乔墨**********************
○
♊I will blame her.
♊သူမကိုဆူလိုက်ပမယ်။
♊I will obey my teacher.
♊ဆရာစကားနားထောင်ပမယ်။
♊I will take meditatiom.
♊ကျွန်တော်တရားထိုင်မယ်ဗျာ။
♊I will cook rice and curry.
♊ကျန်တော်ထမင်းဟင်းချက်မယ်လေ။
♊We will speak english.
♊ကျွန်တော်တို့အင်္ဂလိးပ်စကားပြေယကြမယ်။
♊We will work them.
♊ကျွန်တော်တို့အဧ့ဒီမှာအလုပ်လုပိုကမယ်လေ။
♊We will introduce.
♊ကျွန်တော့မိတ်ဆက်စကားပြောမယ်။
♊We will take the books.
♊ကျွန်တော်စာအုပ်တွေယူသွားမယ်ဗျ။
♊We will wait for you.
♊ကျွန်တော်ခဗျားကိုစောင့်နေမယ်။
♊We will sleep now.
♊ကျွန်တော်တို့အခုအိပ်ကြမယ်ဗျာ။
♊We will take a rest.
♊ကျွန်တော်တို့အနားယူကြမယ်ဗျာ။
♊We will take a bath .
♊ကျွန်တော်တို့ရေချိူးလိုက်အုန်းမယ်။
♊We will explain.
♊ကျွန်တော်တိုရှင်းပြပါမယ်။
♊We will depend on ypu.
♊ကျွန်တော်တို့ခဗျားကိုအားကိုးပါရစေနော်။
♊We will persuade them.
♊ကျွန်တော်သူကိုပါလာအောင်လုပ်မယ်။
♊We will prepare.
♊ကျွန်တော်တို့အသင့်ပြင်ထားပါမယ်။
♊We will help her.
♊ကျွန်တော့သူမကိုကူညီပေးခဲ့တယ်။
♊We wil confess.
♊ကျွန်တော်ဝင်ခံမယ်ဗျာ။
♊We will arrange it.
♊ကျွန်တော်တို့စီစဉ်လိုက်ပမယ်။
♊We will comfirm it.
♊ကျွန်တောအသင်ပြင်ထားပါမယ်။
♊We will watch T.V.
♊ကျွန်တော်တိူ့TVကြည့်ကြမယ်။
♊They will cry.
♊သူတို့ငိုလိမ့်မယ်။
♊They will doubt your.
♊သူတို့ခဗျားကိုသံသယဖြစ်လိမ့်မယ်။
♊They will believe.
♊သူတို့ယုံကြည့်ကြပါလိမ့်မယ်။
♊They will come here.
♊သူတို့ဒီကိုလာလိမ့်မယ်။
♊They will stay in your house.
♊သူတို့မင်းတို့အိမ်မှခနနေလိမ့်မယ်။
♊They will talk about it.
♊သူတို့အဲ့ဒီအကြောင်းကိုပြောပြလိမ့်မယ်။
♊They will hear you.
♊သူတို့ခဗျားစကားကိုကြားပါလိမ့်မယ်။
♊They will make a joke.
♊သူတို့နောက်ပြောင်ကြလိမ့်မယ်။
♊They will decide.
♊သူတို့ဆုံးဖြတ်ကြလိမ့်မယ်။
♊They will teach English.
♊သူတို့အင်္ဂလိပ်စာသင်ပြလိမ့်မယ်။
♊They will plant flower.
♊သူတို့ပန်းတွေစိုက်ကြလိမ့်မယ်။
♊They will bother her.
♊သူတို့သူမကိုနောက်ယှက်ကြလိမ့်မယ်။.
♊She will love you.
♊သူမခဗျားကိုချစ်ပါလိမ့်မယ်။
♊Shewill hate.
♊သူမခဗျားကိုမုန်းသွားလိမ့်မယ်။
♊She will remember you.
♊သူမခင်ဗျားကိုမှတ်မိလိမ့်မယ်။
♊She will keep promise.
♊သူမကတိတည်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will promise.
♊သူမကတိပေးလိမ်မယ်။
♊She will return next month.
♊သူမနောက်လပြန်လာလိမ့်မယ်။
♊She will receive it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုလက်ခံလာလိမ်မယ်။
♊She will achieve.
♊သူမအောင်မြင်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will afford.
♊သူမတတ်နိုင်ပါလိမ်မယ်။
♊She will believe you.
♊သူမမခဗျားကိုယုံကည့်လာလိမ်မယ်။
♊She will beat you.
♊သူမခဗျားကိုရိုကိလိမ့်မယ်။
♊She will have a chance.
♊သူမအခွင့်အရေးရှိပါလိမ်မယ်။
♊She will rely on you.
♊သူမခဗျားကိုအားခိုးလိမ့်မယ်။
♊She will care him.
♊သူမသူကိုစောက်ရှောက်ပလိမ့်မယ်။
♊She will retate with him.
♊သူမသူနငိ့ဆွေမျိူးစပ်လိမ့်မယ်။
♊She will squeeze your neck.
♊သူမမင်းကိုလည်ပင်းညစ်လိမ့်မယ်။
♊She will like it.
♊သူမအဧဒြါကိုကြိုက်နစ်သက်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will bother you.
♊သူမခဗျားကိုနောက်ယှက်လိမ့်မယ်။
♊She will go shopping.
♊သူမစျေးဝယ်ထွက်လိမ့်မယ်။
♊She will ring you up.
♊သူမမင်းဆီကိုဖုနိးဆက်လိမ့်မယ်။
♊She will discuss with you.
♊သူမမင်းနဲ့ဆွေးနွေးလိမ့်မယ်။
♊She will worry.
♊သူမစိုးရိမ်နေလိမ့်မယ်။
♊She will arque.
♊သူမငြင့်ခုံလိမ့်မယ်။
♊She will content.
♊သူမကျေနပ်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will discourage.
♊သူမစိတ်ပျက်အားလျော့သွားလိမ့်မယ်။
♊She will hear me.
♊ငါပြောတာကိုသူမကြားလိမ့်မယ်
♊She will take interest in.
♊သူမစိတ်ဝင်စားပလိမ့်မယ်။
♊She will disturb you.
♊သူမမင်းကိုနောက်ယှက်လိမ့်မယ်
♊She will request you.
♊သူမခဗျားကိုတောင်းပန်ပါလိမ့်မယ်။
♊She will deceive you.
♊သူမခဗျားကိုလည့်စားလိမ်မယ်။
♊She comes here off and on.
♊သူမဒီကိုမကြာခနလာပါတယ်။
♊She cries loudly.
♊သူမအကျယ်ကြီးအော်ငိုတယ်။
♊She goes there alone.
♊အဲ့ဒီကိုသူမတစ်ယောက်တည်းသွားတယ်။
♊She sleeps soundly.
♊သူမနစ်နစ်ခြိုက်ခြိုက်အိပ်သွားတယ်။
♊She lives in Yangon.
♊သူမရန်ကုန်မှာနေတယ်။
♊She studies English.
♊သူမအင်္ဂလိပ်စကားပြောတယ်လေ။
♊She manages it.
♊အဲ့တာကိုသူမစီမံအုပ်ချူပ်တာလေ။
♊She upset it.
♊သူမအဲ့တာကိုမှောက်ထားတယ်။
♊She tends on him.
♊သူမသူအပေါ်စိတ်တိမ်းညွတ်သွားတယ်။
♊She trembles to stand.
♊သူမမတ်တပ်ရပ်ဖို့တုန်နေတယ်။
♊She gets into trouble.
♊သူမဒုက္ခရောက်သွားတယ်။
♊She fall in love with we.
♊သူမကျွန်တော်ကိုခိုက်သွားတယ်။
♊She stirs in it.
♊သူမအဲ့ဒီထဲကိုဝင်မွေလိုက်တယ်။
♊She strolls on the beach.
♊ကမ်းစပ်မှာအေးအေးဆေးဆေးလမ်းလျှောက်နေတယ်
♊She seeks the truth.
♊သူမအမှန်တရားကိုရှာဖွေနေတယ်။
♊She proves it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုဆက်လုပ်သွားတယ်။
♊She proceeds it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုဆက်လုပ်သွားတယ်
♊She smiles me sweetly.
♊သူမကျွန်တော်ကိုပြူံးပြသွားတယ်။
♊She apologizes me.
♊သူမငျွန်တော်ကိူတောင်းပန်ရှာတယ်။
♊She blames him.
♊သူမကကျွန်တော်ကိုအပြဟ်တင်တယ်လေ။
♊She winks me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုမျက်စိမှိတ်ပြသွားတယ်။
♊She stares me.
♊သူမကျွန်တောကိုစိုက်ကြည့်နေတယ်။
♊She surprises me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုအံ့သြနေတယ်။
♊She excites me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုစိတ်လုပ်ရှားအောင်လုပ်လိုက်တယ်။
♊She shocks me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုထိန့်လန်အောင်လုပ်တယ်။
♊She disappoints me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုစိတ်ပျက်အာင်လုပ်တာဗျာ။
♊She satisfies me.
♊သူမကျွန်တော်ကိုစိတ်ကျေနပ်စေတယ်လေ။
♊She doesn't cry.
♊သူမမငိုပဘူး။
♊She doesn't comb her hair.
♊သူမခေါင်းမဖြီးသေးဘူး။
♊She doesn't close the door.
♊သူမတံခါးမပိတ်ဘူးလေ။
♊She does't catch it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမဖမ်းလိုက်ဘူး။
♊She doesn't count it.
♊သူမအဲ့တာကိုမရေတွက်ထားဘူးလေ။
♊She doesn't brush it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမတိုန်ချွတ်တတ်ဘူး။
♊She doesn't call me up.
♊သူမငါဆီကိုဖုန်းမခေါဘူး။
♊She doesn't dance on the state.
♊သူမဇတ်ခုံပေါ်မှာမကဘူး။
♊She doesn't find it.
♊သူမအဲ့တာကိုရှမတွေ့ဘူး။
♊She doesn't forget you.
♊သူမကမင်းကိုမမေ့ဘူးကွာ။
♊She doesn't hear him.
♊သူမပြောတာကို သူမ မကြားရဘူး။
♊She doesn't help them.
♊သူမက သူတိ့ကိုမကူညီဘူးလေ။
♊She doesn't join us.
♊သူမကငါတို့းနင်မပူပေါင်းဘူးလေ။
♊She doesn't plaint.
♊သူမ သစ်ပင်စိုက်မထားဘူး။
♊She doesn't sell it.
♊အဲ့ဒါကိုသူမရောင်းပါဘူး။
♊She doesn't skip.
♊သူမကြိုးမခုန်ဘူးဗျာ။
♊She doesn't thank you.
♊သူမ မင်းကိုကျေးဇူးမတင်ဘူးတဲ့။
♊She doesn't use make- up.
♊သူမ မိတ်ကပ်မသုံးဘူးတဲ့။
♊She doesn't want it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမလိုချင်ဘူးတဲ့။
♊She doesn't attend the class.
♊သူမအတန်းမတတ်ဘူး။
♊She doesn't enjoy here.
♊သူအဒီမှာမပျော်ဘူးတဲ့။
♊She doesn't hope it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမမျှော်လင့်ထားဘူး။
♊She doesn't come here.
♊သူမဒီကိုမလာဘူး။
♊She doesn't like it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမကြိုက်ဘူးလေ။
♊She doesn't tell you.
♊သူမမင်းကိုမပြောဘူးဆို။
***********************乔墨***********************
♊She doesn't trust him.
♊သူမက သူကိုမယုံဘူးတဲ့။
♊She doesn't forgive you.
♊သူမက မင်းကိုခွင့်မလွတ်ဘူးတဲ့။
♊She doesn't do it.
♊သူမအဲ့ဒါကိုမလုပ်ဘူးတဲ့။
♊He disturb them.
♊သူက သူမကိုနောက်ယှက်တာ.။
♊He suspects me.
♊သူကျွန်တော်ကိုသံသယဖြစ်နေတယ်။
♊He knock at the door.
♊သူ တံခါးကိုခေါက်တာပါ။.
♊He plants
♊သူသစ်ပင်စိုတာလေ။ာ.
♊He discuss with her.
♊သူမင်းကိုစောင့်မေတယ်ကွာ။
♊He wait for you.
♊သူမင်းကိုစောင့်နေတယ်ကွာ။.
♊He hears me.
♊သူငါပြောတာကိုကြားပါပါ။.
♊He look down upon her.
♊သူ သူမအပေါ်အထင်သေးတယ်။
♊He remembers her.
♊သူ သူမကိုသတိရနေတာ။
♊He doesn't work.
♊သူအလုပ်မလုပ်ဘူးလေ။
♊He doesn't love you.
♊သူကိုမချစ်ပဘူး။
♊He doesn't ask her.
♊သူကသူမကိုမမေးဘူးလေ။
♊He doesn't believe you.
♊သူမ မင်းကို ယုဲံကြည့်မှာမဟုတ်ဘူး။
♊He doesn't help them.
♊သူက သူတို့ကိုမဟးကူညီနိုင်ဘူး။
♊He doesn't go there.
♊သူအဲ့ဒီကိုမသွားဘူးလေ။
♊He doesn't respect them.
♊သူက သူတို့ကိုမလေးစားဘူး။
♊He doesn't thak her.
♊သကသူမကိုကျေးဇူးမတင်ဘူး။
♊He doesn't associate with us.
♊သူက ငါတို့ကိုအပေါင်းအသင်းမလုပ်ဘူး။
♊He doesn't have any knowledge.
♊သူဗဟူသုတမရှိဘူး။
♊He doesn't have money.
♊သူမှာငွေမရှိဘူး။
♊He doesn't like reading.
♊သူမေးရတာကိုမနစ်ငးသက်ဘူး။
♊He doesn't like working.
♊သူလမ်းလျှောက်ရတာကိုမနစ်သက်ဘူး။
♊He doesn't like smoking.
♊သူဆေးလိပ်မသောက်ဘူး။
♊He doesn't look at me .
♊ဒီကောင်ငါကိုတောင်မကြည့်ဘူးကွာ။
♊He doesn't look down upon you.
♊သူမင်းကိုအထင်မသေးပါဘူး။
♊He doesn't give it.
♊ သူအဲ့ဒါကိုမပေးဘူးလေ။
♊He doesn't beat them.
♊သူတို့ကိုသူမရိုက်ပါဘူး။
♊He doesn't allow me.
♊သူကျွန်တော်ကိုခွင့်မပြုဘူးလေ။
♊He doesn't attend to her.
♊သူမကိုသူဂရုမစိုက်ဘူး။
♊He doesn't agree with me..
♊သူကျွန်တော်နင့်သဘောမတူဘူး။
♊He doesn't bother them.
♊သူတို့ကို သူမနောက်ယှက်ပဘူး။
♊He doesn't bow them.
♊သူတို့ကိုသူဦးမညွတ်ဘူး။
♊He doesn't get a chance.
♊သူမှအခွင့်အရေးမရှိပါဘူး။
♊He doesn't deal with you.
♊သူကမင်းနဲ့အပေါင်းအသင်းမလူပ်ဘူးနော်။
♊He doesn't comparehand it.
♊သူအဲ့ဒါကိုနားမလည်ဘူးတဲ့လေ။
♊He doesn't enjoy here.
♊သူဒီမှာမပျော်ဘူးတဲ့လေ။
♊He doesn't fear you.
♊သူကမင်းကိုမကြောက်ဘူးနော်။
♊He doesn't hurry it
♊သူအဲဒါကိုအလျှင်အမြန်မလုပ်ဘူး။
***********************
#Credit_to_original
